Üdvözlünk a Piatnik hivatalos magyarországi weboldalán!  

  • Rólunk
  • Letöltések
  • Fejlesztőknek
  • Hírek
  • Piatnik Klub
  • Kapcsolat
  • Üdvözlünk a Piatnik hivatalos magyarországi weboldalán!

     

    Hírek

    Double Donkey

    2022.10.20 09:38
    Double Donkey

    Már a csomagolás külsején látható, nyerítő szamár illusztráció is próbálja tudtunkra adni, hogy bizony ebben a kicsiny, ám remek minőségű papírdobozban rengeteg nevetés van gondos aprólékossággal elhelyezve. Ahogy a doboz fedelét helyén tartó vákum enged, elegánsan a kezünkbe csusszan a csomagolás tartalma. Egy pakli kártya, 6 színes dobókocka és egy több nyelvű használati utasítás.

     

    Megjelent a legfrissebb Piatnik katalógus!
    Benne sok száz társasjáték és rengeteg újdonság, nem is volt egyszerű feladat választani egyet, amit ma bemutatunk nektek!

    Beszéljünk hát arról, ki is a legnagyobb szamár...

    Double Donkey

    Ez egy egyszerű társasjáték, amely pakliját nagy létszámú csapattal is lehet pörgetni. Egy kör hosszúsága átlagosan 20-30 perc.

    Már a csomagolás külsején látható, nyerítő szamár illusztráció is próbálja tudtunkra adni, hogy bizony ebben a kicsiny, ám remek minőségű papírdobozban rengeteg nevetés van gondos aprólékossággal elhelyezve. Ahogy a doboz fedelét helyén tartó vákum enged, elegánsan a kezünkbe csusszan a csomagolás tartalma. Egy pakli kártya, 6 színes dobókocka és egy több nyelvű használati utasítás.

    A kártyák gyors átpörgetése során hamar kiderül, nincs olyan delíriumos álom, aminek a hatására hasonló pofázmányú jószágokat tudnánk vizionálni. Szerethető és humoros.

     

    De hogyan lesz ebből játék?

     

    A hat kockát, a legnagyobb szamár és lerakókártya lapokat az asztal közepére tesszük, majd a maradék kártyákat megkeverve a játékosok egyenként, 10 darabos saját paklit húznak, amiből hármat kézben, a többit az asztalon lefordítva hagynak. Megvagyunk? Kezdhetjük!

     A legfiatalabb játékos dob a kockákkal és kiválaszt egyet, amit a lerakókártyára helyez. A következő játékos a maradék 5 kockával dob és szintén középre helyezi a kiválasztott kockát. A kiválasztott hatlaposnak mindig más számot kell mutatni, mint a lerakón elhelyezkedő többi szabályos hexaéder. Ez alól kivétel, ha csak olyan számokat dobunk, ami már van a lerakón. Ilyenkor bármilyen szabad szám választható. Ezt ismételjük, ameddig az utolsó kockához és játékoshoz nem érünk, neki már nem is szükséges dobni, az ő száma a szabályok miatt már adott.

     

    A játék következő fázisa

     

    Most minden játékos, egyidejűleg választ a kezében lévő kártyák közül 1-3 darabot. Ezeket lefordítva maguk elé helyezik. Amikor mindenki készen áll, egyszerre felfedik a lapjaikat. Van a kiválasztott állatok között dühös szamár? Ha van, akkor annak a lapnak megfelelő színű poliéder dobótestet meg kell fordítani, hogy az alul lévő szám kerüljön felülre. (Egy tipp, ha ma látsz először dobókockát, az ellentétes oldalakon található számok összege 7.)

     Most határozzuk meg, hogy ki játszotta ki a legértékesebb kártyát. Egy kék-türkiz dupla szamárkártya értéke, a kék és türkiz kockákkal dobott számok összege. A dühös szamár értéke a színének megfelelő kocka értékével megeggyező. A legnagyobb szamár, kitüntető címet, az a játékos kapja, akinek a legtöbbet ér a lerakott lapja. Ő maga elé veheti a legnagyobb szamár kártyát.

    A kijátszott lapokat egy közös paklira helyezik a játékosok és az előttük lévő, lefordított lapokból töltik 3-ra a kézben tartott lapokat. Kivéve a legnagyobb szamár. Ő a középen lévő közös húzópakliból húz.

    A játékot az nyeri, akinek először fogy el az első kör előtt kiosztott 10 kártyája.

     

    Megéri?

     

    Micsoda izgalom! Kártyajáték extrákkal. Kicsi méret, ideális kiegészítője bármilyen társas összejövetelnek. Minőségi anyagokra nyomott humoros grafikák, kedvező áron. Rendeld meg webshoppunkban!