Az első játékos felhúz egy táj lapkát, amit hozzáilleszt a start lapka megfelelő részéhez. Az egymással szomszédos oldalaknak egyezniük kell.
Az utak nem szakadhatnak meg, városhoz város illeszkedik.
Ha már több szomszédos mező szegélyezi a kiszemelt pozíciót, akkor minden oldalnak illeszkednie kell. A köd nem számít táj elemnek. Minden szellem jelölésre szellem bábut kell rakni. A játékosok meeple-t helyezhetnek útra vagy városra. Fontos megkötés, hogy követőt csak olyan városra vagy útra helyezhetünk, amin még nincs másik figura. Kivétel lehet, ha két út a jövőben majd összefut. Akkor lehetséges, hogy két követő is áll rajta.
Ha egy köd teljesen lezárul, a szellemek lekerülnek a pályáról, vissza a közös készletbe.
Korábban említettük, hogy a köd nem számít tájelemnek, ezért nem kell ügyelni, hogy szomszédos legyen egy szintén ködöt tartalmazó elemmel. Azonban komoly előnyünk származik belőle, ha mégis összeépítésre kerül. A szomszédosan lerakott köd elemekre egyel kevesebb szellemet kell elhelyezni, mint amennyit jelez a tábla.
Ha egy út lezárul, össze kell adni az út hosszát képező mezők számát, ennek megfelelően lépni a táblán és a meeple-t visszahelyezni a készletünkbe. Ha több különböző szín van az úton, úgy minden érintett játékos megkapja a pontot. Ha egy színből van több az úton, azért sajnos nem jár extra pont.
A városokat alkotó táj lapkák 2 pontot érnek, és minden pajzs további 2 pontot ér. A pontok összegzése során ugyan az a logika érvényesül mint az utak esetében.